Gå til innhold

Hva mangler dere av utstyr?


Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

Jeg har fått de fleste "store" tingene på plass nå, men mangler enda litt ting og tang. Deriblant:

 

Dyner

En extra overmadrass

Lammeskinn

Sengetøy

Ammepute

Uro til å ha over sengen

 

Det er jo helst dynen og sengetøyet som absolutt MÅ på plass innen kort tid, det øvrige kan jeg vel vel nød supplere med etterhvert, selv om det hadde vært kjekt å ha ALT i boks :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De store tingene er på plass her også, men lillepia vår har for øyeblikket kun 1 lue. Og det er kanskje litt lite klær. Så her må det gjøres en innsats. Problemet mitt er at jeg synes ikke det er så morsomt å springe rundt å handle, men nu har jeg alliert meg med 2 venninner som skal få penger av meg for å springe rundt å handle babyklær. Så da skal vi vel se at det kommer noe klær i hus snart. Jeg skulle også få noe brukte klær fra ei annen venninne i løpet av uken så da begynner det vel å falle på plass med klær også.

 

Ellers så manger jeg noe apotekting. Tenkte å stikke ut å kjøpe det i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste i boks, mangler madrass og sengekant, som skal kjøpes i løpet av uken, og stelleveske, som ikke er så farlig hvis ikke er klart fra første dag...

 

Alt av klær, håndkle, tepper og sengesett er vasket, skal strykes og slikt nå når jeg har begynt permisjonen:) Ellers må eg få vasket og ryddet litt i leiligheten, vi hadde håpet på å få kjøpt oss noe før nurket kommer, men nå får vi bare gjøre det beste ut av det her vi bor nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...