Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Blir dere lettere sjalu nå enn før? Jeg fant fest bilder av sambo på nett, hvor spesielt ei jente (med ett visst rykte) åler seg innpå...og jeg koker. Sambo mener jeg overreagerer...og hvem vet, med disse hormonene er det ikke lett å kontrollere alt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 jeg blir hvertfall veldig lett sjalu for tiden .. og har ikke noe som helst grunn til det .. travelt for både meg og sambo, men håper på at det går over.. du er hvertfall ikke alene om det!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg blir veeeeldig fort sjalu om dagen...kanskje ikke pga ting han gjør i dag,men det han gjorde før han møtte meg... :-// Og han har egentlig aldri gjort noe galt..hatt noen kjærester og en sommerflørt eller to.. (OG DET ER LOV) Men i det siste har jeg tenkt mye på hva han har gjort med dem..så mye at her om natta gråt jeg og tenkte at hvis han får sjansen så går han nok tilbake til en av dem..for jeg er jo så lite attraktiv om dagen ( føler jeg selv) Og det skal sies at vi har ett veeeldig godt sexliv for tiden..får ikke nok av mannen min... Så hvorfor tenker jeg så masse på det her om dagen lissom.. sprøtt.. Mannen min sier:Da man er gravid er man litt rarere enn vanlig oppi hodet,og det er greit det kjære.. (søt) Mannen min er jo absolutt av den trofaste typen også.. Nei jenter, vi får trøste oss med det at det går nok over om noen mnd...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Er i samme båt som dere, og jeg drømmer så mye vonde drømmer om sambo, hvor han drar fra meg, jeg finner han til sengs med andre damer etc, etc. Og jeg er VIRKELIG begynt å slite med fortiden hans, eller hans tidligere liv....om ikke dette er en del av svangerskapshormoner, så blir jeg gal snart. Dette er så tungt :-/
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Ja , jeg er veldig sjalu for tiden. Men så har jeg en samboer , som har gjort vedig mye galt tidligere å da. Han HAR VÆRT utro mot meg engang , ca 1 år siden ( der han var på klinern med ei anna ei ) Så har han faktisk bedd om å få ha sex med ei anna dame nå , i svangerskapet vårt/mitt. Så har han et umåtelig stort behov for alkohol & uteliv , uten meg. Så ja , jeg er sjalu... MEN har JÆVLIG god grunn til det!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Godt å høre at vi er flere. Samboer er mye ute å reiser, og tar med seg kunder ut å spise. Det blir vin, og ofte seint før han kommer seg til hotellet. Dette har jeg aldri hatt problemer med før, men kjenner at jeg blir litt sjalu nå. Huff.....
*1+1=2 små* Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 høres ut som en hyggelig kjæreste..... Jeg og har begynt å bli litt mer sjalu...fordi jeg ikke føler meg helt vel i kroppen min:( Føler at jeg ikke kan stille opp mot de tynne fine damene, selv om han sier til meg at jeg er mer attraktiv nå enn noen gang, fordi jeg bærer på hans barn*sukk* Men uansett...ja er sjalu på de jentene han jobber med via skolen og sjalu på alt og alle for tiden:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå