Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Utenom min steintøffe tante, er det tre kule damer jeg digger rått; * Betty Friedan - amerikansk feminist som skrev Myten om Kvinnen * Lise Myhre - Nemi, trenger jeg si mer? Fantastisk god tegneseriemaker! * Frida Kahlo - opplevde utrolig mye motgang i livet, men ga seg ikke på tørre møkka
cherry coke Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 *mamma og mormor- fantastiske, omsorgsfulle og sterke damer Finnes mange flotte damer som jeg ser opp til i større eller mindre grad, men det er disse to flotte damene som er mine forbilder(også pappa da, selvfølgelig:=))
snartmammapåny Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Mamma OG et par venninder av meg med bein i nesa:D
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 uten tvil bestemor oppkallte eldste jenta mi etter henne også
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Alice B. Toklas, Kim Friele (i hennes tilfelle er se opp til på ingen måte synonymt med "like") og Violeta Parra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå