Gå til innhold

Når legger DERE dere for kvelden?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her. Lille gutt sovner ikke før rundt kl 24 og da trenger jeg litt tid for meg selv. Kan gjerne sitte til 0230 også hvis jeg har sovet mye på dagen sammens med poden.

 

 

Han er nesten umulig å få til å sovne tidligere på kvelden, men kl 24 da er det noen som skrur på en bryter og borte vekk er han :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lille nurket er i seng innen 08.30 og jeg er ikke en kveldsperson, så jeg legger meg som regel engang mellom 22.30-23.30. Før jeg begynte å legge henne tidlig var det virkellig noe jeg savnet å kunne legge meg når jeg ville, da hun ofte ikke sovnet før 01-01.30. Men nå er det bare fryd og gammen, og snart skal hun også inn på sitt eget rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er i seng klokken 19 og prøver å legge meg selv rundt klokken 23, men blir ofte midnatt før jeg er i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er i seng mellom 19-20 og jeg og samboeren legger oss ca 2230-2300 (da er vi så trøtte og slitne begge to at det er ingen vits i å sitte oppe lenger) Og jeg som elsket å være lenge oppe før jeg fikk lillegutt...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å legge meg ganske rett etter småen (sjefen i huset), som legger seg mellom 20 og 2130 som regel. Han sover lite etter klokka 4 på natta, så jeg prøver å få den søvnen jeg kan få :-) Ikke så mye voksenliv på kvelden bestandig, med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at lillebopp er i seng skuffer jeg stadig min kjære ved å være så trøtt at jeg nesten stuper, men jeg bruker å tvinge megselv til å være oppe til ihvertfall ti, noen ganger holder jeg ut helt til midnatt også, men det hører til skjeldenhetene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å komme meg i seng til tolv. Syns det er godt å være oppe om kvelden, fred og ro i huset. Begge ungene sover når klokka er halv åtte, så det blir noen timer kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan lett bli 01.00 og 01.30, men helst ikke :) Prøver å lalle rundt 24.00, men om jeg ikke gir sambo nok tid om kvelden blir han skikkelig surmulete.. Kan godt være litt trøtt om morran så lenge jeg slipper TO babyer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...