Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 bor i huset der mannen og eksen bodde sammen. hvor eksen flyttet ut. Hvordan føles det å flytte inn der eksen har gått. satt sine spor og minner i vegger og ganger? i hvert eneste rom har hun gått.. hvor mange bor slik?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Og ikke minst.. Hvordan føles det å bo der? HI
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg bor i samme hus hvor eksen til min mann også har bodd. Det er mange, mange år siden det ble slutt mellom dem. Likevel var det første jeg gjorde var å rydde og kaste ting. Så nå har jeg fått ut alt jeg tror hun kan ha kjøpt/laget/fått. Vi har pusset opp alle rom, kjøpt inn nye gardiner, møbler, pyntegjenstander osv. Så her i huset finnes ikke ett eneste spor igjen av den dama Og godt er det Det var litt tøft i begynnelsen, for da fant jeg hele tiden ting som lå igjen etter henne. Tror ikke mannfolk bryr seg om eller tenker på å kaste ting. Jeg har også sagt ifra om at hvis det fortsatt er ting her som tilhørte henne, så må han po**er meg se til å få det ut av huset. Rett i søpla med det. Han sier at han ikke tror det finnes noe mer, men man vet jo aldri hva som befinner seg i kasser og bokser på mørke loft.
ana baroma Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg bor i huset som de delte, og det står både møbler og andre ting igjen her etter henne. Men for meg er dette ting, og ikke noe som jeg tenker mye på Har bytta gardinene, og litt nye møbler har det blitt. Vi har også bytta soverom. Men det henger bilder på veggene og album står i hylla... Men nå synes jo jeg at exen hans er ei bra dame, så da blir det jo lettere kanskje? Men jeg skjønner godt dem som har det helt motsatt av meg, bare sånn at det er sagt!
fyttikatta Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Min mann bodde i eneboligen som han og eksen hadde sammen da jeg ble kjent med han.Jeg bodde i en trang rekkehusleilighet med mine 3 barn. Det kunne ikke falle meg inn å flytte inn i hans enebolig som eksen hans hadde bodd i. Og som mange andre menn var det svært lite som var forandret siden eksen dro for to år tilbake.Samme gardiner,duker sengelær osv. Så vi solgte eneboligen hans og rekkehuset mitt, og kjøpte sammen et stort hus som vi begge er kjempefornøyd med. Da min mann fikk ryddet opp og solgt var han så lettet, og skjønte ikke hvorfor han ikke hadde gjort dette før.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Tante Bessa Du er jammen ikke kravstor du må jeg si. Ikke kan jeg begripe at noen orker å leve med "restene" etter en annen kvinne. Har du litt dårlig selvtillit og tar til takke med det du får? ( Er likssom glad du i det hele tatt får noe), eller er du bare rett og slett et unikum? Sånn du forteller det her, så virker det jo nesten bare ut som om mannen din har byttet kona si ut, mot ei ny. Og så går livet videre i sin vante gang likssom
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg er ikke Tantebassa men kan svare på spørsmålet ditt ut fra mitt ståsted. Jeg bodde nemlig i samme huset som de bodde sammen i noen år (nå har vi kjøpt nytt) Grunnen til at dette gikk veldig greit at jeg vet at han er ferdig med x`n. Med det så mener jeg at han er ferdig med henne både kjærlighetsmessig og kranglemessig. De var ferdig-kranglet når jeg kom inn i bildet. Hun er gift med en annen og når jeg ser mannen min og x`n hans sammen kan jeg faktisik ikke helt forestille meg at de har vært sammen. Alle bilder av x`n var selvfølgelig borte og vi endret litt her og der, så det ble litt mitt hjem også, men jeg løp ikke rundt og sjekket hva hun hadde kjøpt for å kaste det. Det er helt sikkert vanskeligere når mannen din fortsatt irriterer seg over x`n osv.. Da er man på en måte ikke ferdig med a, hvis dere skjønner.. Kan jo ikke snakke for Tantebessa, men det er iallefall grunnen til at det ikke var noe krise for meg å bo i samme hus. Lise:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Det er slik med kjærestens hjem (ikke samboere), men jeg har ingen følelse av hans eks i det huset. Noen år etter deres brudd er det kun hans smak som setter preg på hjemmet, det er ikke noe som viser at en kvinne har bodd der. Mange av det viktigste rommene er pusset opp av ham i ettertid, selv barnet har fått nytt rom. Møblene er ikke de samme, og det fine med at kvinner rasker med seg alt de vil ha når de drar, er at man ikke blir konfrontert med deres ting. Nå er han opptatt av interiør og design da, mange menn fortsetter sikkert å leve i restene av det eksen skapte. Da måtte jeg nok sagt fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå