Gå til innhold

KAN DAMER FRI???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en bekjent her, som var såutrolig gira fordi hun planla å fri til samboeren sin,

Hadde laget det opplegget og var superspent, jeg smilte og ønsket henne lykke til.

MEN egentlig synes jeg at mannen skal fri, synes enkelte ting bør forbli i gammel tradisjon,

Sikkert barnslig og fordumsfullt, men jeg tenker at det er en manns oppgave.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man vente på mannen, når man kan fikse det sjøl? :)

Skrevet

Klart damer kan fri!=)

Men jeg vil at sambo skal ta den oppgaven her i gården, da. Så er nok litt som deg der=)

Skrevet

Nei,damer kan ikke fri... Det er helt umulig..

Daaah.. Vi lever i 2007, klart det går ann!

Skrevet

Enig med deg,men seff kan damer fri!Og det er hvert skuddår:=)Slik var det ihvertfall i gamle dager!!hhihihihihihi

Skrevet

Fra gammelt av så kan damene fri 29 feb. Så om noen få mnd er det bare å fri i vei:-))))

Jeg er også litt slik at det er mannen som skal fri:-)

Skrevet

jeg synest at damer kan fri:)gjorde det selv, men det var vel mest fordi jeg var sååååå lei av å vente på at mannen min skulle gjøre det:)

Skrevet

Jepp når det er skuddår;) ;) ;)

Og det er jo ikke lenge til engang :-o

Skrevet

Synes det er flott, jeg:=) Men det er noe i det du sier, at det er mannen sin "oppgave".

Men noen menn bare drøyer det så aaalt for lenge, og da er det greit å fikse det selv:=)

Skrevet

det er jo opp til hver og en det. jentene hadde jo skuddårsdagen tidligere, me nå er det vel gankse likestilt

Skrevet

Min mann fridde til meg 1.1.2000.

2 barn og mange år etter, 2006, "fridde" jeg. Kjøpte blomster og kort. Der stod det om han ville gifte seg med meg innen 1. august 2006. Dette var i juli. 1. august gifttet vi oss.

så viss du har en så treig mann som min så MÅ du gjøre det selv viss noe skal skje!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så kos. Syntes en selv får bestemme. Men har man en treg mann og en har lyst til å gifte seg med han så hvorfor ikke =0). Masse lykke til til henne =0)

Skrevet

Joda, kvinner kan fri men jeg syns det kanskje er lurt å snakke med mannen om det først. Høre hva hans synes om det, uten å hinte til det lissom. For jeg vet at sambo vil at det skal være han som skal fri.

Skrevet

For meg er det mest naturlig at mannen frir,hørrest feil og rart ut hvis damene frir synest jeg.

Skrevet

Åpenbart. Vi hadde slitt skikkelig med å bli gift om de ikke kunne det.

Skrevet

Visst kan de fri. Forskning viser derimot dessverre at de ekteskap som følger av at kvinner har fridd har en høyere sjanse for å ende i skillsmisse enn de ekteskapene der mannen fridde. Gudene vet hvorfor, grunnene kan være så mangt.

Stoler du på din egen dømmekraft? Så fri!

Skrevet

Ha ha! JA! Selvfølgelig kan de fri:)

Og om de ekteskapene ender oftere i skilsmisse enn andre (link til denne forskningen noen?) så gjetter jeg at dette er ganske selvstendige kvinner som ikke blir i ekteskapet for enhver pris. Og DET synes ikke jeg er dumt hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...