Gå til innhold

Hva er DU mest pysete overfor? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg er redd for mye rart, her er de dummeste tingene;

 

* ballong som sprekker

* berg-og-dalbaner

* pariserhjul

* å se noen tråkke på et insekt med vilje

* klovner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edderkopper, husker (liker ikke å huske)....

Skrevet

Brusnegler GRØSS. Klarte å tråkke på en =0( noe så ekkelt. Nå går jeg ALDRI uten sko i hagen igjen GRØSS GRØSS =0(

Skrevet

Jeg er pysete når det gjelder

-insekter som veps, homle, edderkopper osv.

-hadde også fått litt angst om jeg så ei mus her inne.. he, he..

-er pysete i bil hvis folk kjører for fort

-er pysete når det gjelder bading i iskaldt vatn.. skal helst være lunkent om jeg skal bade i sjøen ;-)

-liker heller ikke å kjøre på vinterføre, der er jeg også litt pysete..

-og når det gjelder å klage på ting i butikken, f.eks varer som er noe feil ved, så er jeg pysete. Sender som oftest gubben avgårde for å klage for meg :-)

-og liker heller ikke å ringe til folk jeg ikke kjenner.. pysete når det gjelder å ringe til offentlige kontorer osv.. Liker det ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er redd for store svarte snegler....og da snakker jeg så redd at jeg griner hvis jeg ser en.

Ogs¨er jeg redd for å rydde i kjøleskapet....hehe...

Skrevet

- Alt av krypdyr, spesielt edderkopper og snegler.

- Vepser og lignende

- Høyder(fly)

- Store båter

Skrevet

MØRKET,

 

og edderkopper da...

 

 

men MØRKET....

Skrevet

Etpar ting til jeg må legge til...

 

- Snakke engelsk til en engelskamann :-)

- Munlige eksamener

Skrevet

en del insekter, men ikke verre enn at jeg kan lempe dem unna hvis det ikke er noen i nærheten.

 

høyder

 

Skrevet

Brunsnegler.. Hos svigermor vrimler det av slikt.. Grusomt.. Fant dem både inne og ute.. Og hylte like på gubben for å få han te å fjerne dem.. Derimot så skyr han edderkopper og vræler på meg for å få de fjernet..

Skrevet

-Høyder

-mus

-rotter

-gå alene i mørket

-liker ikke så godt å fly heller..

 

Skrevet

Insekter. Men jeg vil ikke drepe de heller da.. Så jeg gjør alltid en deal med edderkoppene i huset. Hvis de ikke plager meg,så plager ikke jeg de. Pleier å funke greit;)

Mørket. Hører alltid på musikk for å sovne når mannen ikke er hjemme.

Å ringe folk. Var klissvåt i hånda etter jeg bestilte første time hos jm... Men jeg begynner å bli flinkere:)

Og jeg går ikke på kumlokk hvis ikke jeg må. Hehe..

Skrevet

jeg er pysete for : Mørket-Tenk f.eks gå alene på en sti i en skog i mørket..D gjorde jeg da jeg var 11-12 år,skulle gå hjem fra en venninne.D var IKKE noe morsomt! Jeg hater mørket enda jeg..Og så hater jeg edderkopper,veps,mus,klipdyr,STORE biller..grøss...Jeg liker heller ikke å snakke i store forsamlinger.Og være med på leker i selskaper nekter jeg..Klarer d ikke! Til og med gå på besøk alene greier jeg ikke! Nå skal jeg begynne på den plassen sambo bruker å være,en plass for folk med spesielle problemer,f.eks angst og depresjoner o.l så de skal få komme seg ut litt.og jeg gruer meg skikkelig :( ! Uff ! Sambo har mast lenge på meg om dette,så jeg og kan få komme meg ut litt..Han skal passe datra vår.og så skal han gå dager jeg ikke er der..Uff,skulle ønske han kunne være der med meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...