Gå til innhold

Hvor var DU da Brå brakk staven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto gjemt bak et tre med en sag.....tjihi :)

Skrevet

Hjemme i stua,og så TV.

Så at Brå brakk staven ;o)

GI HAN EN STAV DA,MANN!!!!

Skrevet

Når var det da?

;) hehe

Akkurat slike ting som årstall sitter ikke i hodet mitt..

Skrevet

Sikkert ingen her inne som var født da, he-he:-)

MEN det var jeg, og jeg var på Høvik hos farmor og husker alle hylte og Pappa som brølte.

Skjønte jo at det var noe urdramatisk som fant sted.

Skrevet

Hehe, var ei dame som skulle bestille noe på sommerjobben min for noen år siden, også het hun Brå til etternavn. Tenkte å spørre henne om det, men fant ut at nei, var nok neppe første gangen hun hadde fått høre det i så fall, så jeg lot være.. Og et minutt etter kom mannen hennes inn.. Og det var Odvar Brå! :P Da var jeg glad for at jeg ikke spurte, ja! Hehe :))

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg var da Brå brakk staven, og når jeg sier det blir enkelte svært forundret bla mannen min....som om alle skulle ha fått med seg dette. Var det i 82 forresten?

Skrevet

Det er vel en det som kan kalles norsk allmennkunnskap. Var i 82 ja, to år før jeg var født, så jeg var nok ikke påtenkt engang da. Hehe :)

Skrevet

Jeg var sikkert ett eller annet sted og lekte. Var 4-5 år da det skjedde. Mamma og pappa satt heeeelt sikkert og så på det, så da lekte nok vi barna vil jeg tro.

Skrevet

Det var i 82 ja...

Og jeg har, dersom jeg har skjønt det rett, funnet ut at da lå jeg og turnet i min mors mage:)

Skrevet

løp sikkert etter mamma og gikk henne på nervene

Skrevet

Det var i 82 :)

Jeg hadde nettopp kommet til verden da, og i følge mamma lå jeg på salongbordet og luftet rompa da det fatale skjedde.

Skrevet

Da var jeg ingenting... Hehe.. Bare en tanke i hodet til mamma og pappa =)

Skrevet

Vet at jeg så dete på tv. Muligens i biblioteket på skolen. Gikk i 9 klasse den gangen, og vi fikk se enkelte renn på tv. Alt etter hvor sportsinteressert lærer vi hadde...

Skrevet

hehe, morsomt:)

Skrevet

Da var ikke jeg født! :D

Skrevet

Jeg var ett glimt i min fars øye som han sier så fint=) hehe... med andre ord... 2 år før jeg ble født=)

Skrevet

Jeg var bare noen maaneder gammel og satt paa fanget til pappa og fulgte med paa TV, da staven brakk reiste pappa seg opp, med meg paa armen og brölte ett eller annet, og da han satte seg igjen bomma han paa stolen og vi gikk i bakken..

Skrevet

ikke påtenkt... mamme og pappa møtte hverandre vel ikke før ett års tid seinere... :)

Skrevet

Hjemme i stua og så på tv.

Gi han en stav da mann!!!

Skrevet

Var bare mellom noen få måneder og et år, beroende på når på året dette fant sted

Skrevet

Da var det enda to år til jeg såg dagens lys ;oP var nok ikke påtenkt engang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...