Lille skatt blir storesøster Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hei! Jenta mi er 4mnd og har kun fått mm til nå. Dersom ikke jeg klarer å øke mengden med melk tror jeg at jeg må begynne med mme som tillegg. Hun skal også begynne å få litt grøt på kvelden fremover. Prøvde en lien smaksprøve på maisgrøt i kveld og det var populært:-) Men det jeg lurer på er om jeg skal velge NAN1 eller NAN2? Det står på pakken at NAN2 er fra 4mnd, men jenta mi har bare fått mm hittil. Er NAN2 basert på de som har fått NAN1 tidligere? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Det er flere vitaminer og jern i NAN2. Så du kan nok fint gi henne det. Om du er usikker spør HS.
PopUp Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Forskjellen er at det er mer jern i Nan2, så du kan begynne direkte på den nå )
Lille skatt blir storesøster Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Så NAN2 er ikke "tyngre" for magen hennes? Hun er litt under normalvekten, var 5,7kg på 4mnd-kontrollen, og er redd det skal bli en stor overgang for den lille magen hennes. Hun er veldig følsom på hva jeg spiser, får lett vondt i magen virker det som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå