Matja Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg spurte markedsansvarlig (eller noe) i Hipp om hvorfor det ikke står noe om Hipp1 og 2 på hipp.no, og fikk til svar: "att man inte får göra reklam för produkter som kan anses konkurrera med modersmjölk." Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men er det sånn at hvis ammende mødre ser reklame for Hipp eller Nan så tenker de: "YES, vi slutter å puppe og begynner å vaske flasker, koke flasker, kjøpe melkepulver, ta med termos og flasker og pulver hvor enn vi går...?? Det høres jo så kjekt ut og sikkert ikke litt mer jobb enn pupping en gang!!" Jeg tenkte ikke akkurat sånn da jeg sluttet å amme da, men... Måtte bare ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Det er faktisk helt utrolig. Blir jo det samme som reklame for alkohol eller tobakk, det er heller ikke lov. Vi hadde sikkert blitt en alkoholisert gjeng kjederøykere (og kriminelle fordi vi fikk mme da vi var små) alle sammen om vi hadde fått bestemme selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå