Gå til innhold

Er det noen her med (store)hengepupper......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har giftet seg i stroppeløs kjole?Hvordan gikk det i såfall?Åssen fikk dere kjolen til å sitte på plass en hel dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er samboer og har hengepupper. Om jeg noen gang skulle gifte meg er stroppeløs kjole antakelig det siste antrekket jeg ville valgt.

Skrevet

Det siste man bør ha på seg hvis man har store hengepupper er vel stroppeløse topper/kjoler... Greit at det finnes mye som kan støtte opp endel osv ..men alikevel så vil man etter en lang dag da enten svime av pga at man er så hardt innsnørt, eller så vil det sige ned og bli ente lite kledelig..eller svært pinlig.

Skrevet

Går ann å ha bh med gjennomsiktige stropper

Skrevet

mener du store eller laaaange hengepupper?

Skrevet

hørt om bh? de kommer både med og uten stropper og stroppene kan ha alt fra farge til å være gjennomsiktige.

Skrevet

..............og hvis jeg ikke tar helt feil, så kan man velge mellom ulike bokstaver....A, B, C, D, E, F....tror jeg da:):)hihi....lurer på om det er sånn at hver bokstav beskriver hvordan fasong man har på puppen:) Fèn er ganske spesiell:)

Skrevet

store og laaange;)d-cup:)

Skrevet

små, korte og spisse A-cup

Skrevet

Korsett er fine greier.

Det er klart jeg har hengiser, hva f@£n tror du jeg bruker til å taste med??

Skrevet

Hehehehehe,jævlig bra den der;)))))Men klarer det å holde de så bra opp da?klarer ikke å se det helt for meg jeg:)

Skrevet

Joda, man kan få sydd seg korsett med gode nok spiler. Google litt, så finner du en dritbra britisk side der du kan bestille korsett etter dine mål og i din smak :) Husker pokker ikke hva den siden het....

Venninna mi gifta seg i korsett derfra og langt skjørt, så helt fantastisk strøken ut :)

Skrevet

jo men kjolen har jeg funnet,trenger bare noe som kan holde puppene på plass jeg,så de ikke henger ned på hoftene;))

Skrevet

gå på google.com og skriv inn den engelske størrelsen din og feks bridal bra.

elelrs har du jo figleaves og amplebosom.com for eksempel.

og lindex, kappahl, hm osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...