Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 som skal gifte seg i stroppeløs kjole? Jeg har funnet drømmekjolen min,men er så i tvil om jeg i det hele tatt kan bruke stroppeløs kjole.Hva bruker dere under i såfall?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Det ville jeg ikke gjort, men om drømmekjolen er stroppeløs er det ingenting i veien for å få sydd på stropper etter eget ønske.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg ble anbefalt å ikke ha stoppløs kjole. Utover kvelden, kommer stoffet til å gi litt etter om du ikke har stropper (om du har veldig tung pupper)... Jeg ble anbefalt korsett MED stopper
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Nej nej nej.. Folk med svære pupper burde ikke ha stroppeløst kjole. Ikke folk som ikke er perfekt på idealvekten sin heller. :S Det er ikke noe fint når korsettet dytter opp en rull av fett fra bak på rygge, under armene og frem til puppene.. Blir som å ha pupper hele vegen rundt. Velg noe med stropper/små ermer.
grå :) Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 har halterneck på min jeg og har tenkt å bære bh uten stropper(evt en sånn halv-korsett som stopper i livet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå