:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 4 ganger sender han meld om at han vil se meg, med forsjelige løsinger på hvordan vi skal får det til. jeg kom hjem klokka 18 i går fra en reise på 12 timer med en liten pjokk, og 4 meld sender han om at jeg kan komme til han og han kan komme til meg osv... jeg sier nei, den første gangen og gidder ikke svare på de 3 neste. så ringer han, jeg får ikke tatt den. så han ringer igjen, jeg sier igjen nei til og møte han i går kveld. i dag, sender han 2 meld, og ringer 2 ganger, jeg svarer på den ene TLF. nå får jeg en meld der det står hvor mye han liker meg og savner meg osv. jeg blir gal! før han begynte og mase var han søt, men nå er han bare ekkel. har sakt at han maser, men det gjør bare at han begyner vær meld med at nå maser jeg litt igjen.... hvorfor blir noen gutter sånn? hvordan få de til og stoppe og bli søte igjen?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Kanskje han har veldig lyst på deg? He he he:) Har ikke tips, skjønner meg ikke på gutter selv:)
Supermamm Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Sorry, men her er jeg helt enig med Pysa... Det kommer bare til å bli verre...
Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Skjønner de ikke at det virker mot sin hensikt?? Blir nesten redd av sånt.. Virker litt psyko! :-O hyggelig at de viser interesse, men det der tar jo litt av?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 ja jeg blir stressa jeg. venter på at det skal stå 4 mensker i like klær utenfor huset mitt og synge en sang om hvor "flott" jeg er. bare fordi han fikk så lyst liksom æææ... gale menneske
Hiv o'hoi Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 håpløst.. vitner til litt desperat oppførsel mener nå jeg.. men ta det som et kompliment, han liker deg tydeligvis
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Men... har han holdt på sånn lenge? Om han har det og du har sagt klart ifra flere ganger, så er det vel på tide å være totalt avvisende. I min erfaring er det best å knipe de smågærne/pågående i begynnelsen (uff, he he).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2007 i starten så var han søt, men i de løpet av de siste dagene så har han tatt helt av. å selv om jeg sier fra at han er maser så blir det bare værre. jeg må vel si at han ikke trenger og ringe mere. jeg får følelsen av at sånne gutter tenker "å en alenemamma, hun har sikkert lyst på flere, da kan hun jo føde en for meg også"
2 søte småpiker Skrevet 26. august 2007 #11 Skrevet 26. august 2007 Sånt gjør ihvertfall at jeg får avsmak med EN gang.. Eller gjorde, nå er jeg gift heldigvis. Hadde ikke orket å rote meg bort i en sånn fyr ihvertfall
grå :) Skrevet 26. august 2007 #12 Skrevet 26. august 2007 blir skeptisk jeg når de starter sånn. får litt følelsen at det er kun en ting de er ute etter og ingenting mer. enkelte menn er noe ensporet kan man si
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Hadde kuttet han tvert. .De blir som regel bare verre og verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå