Dægern døtte Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Da har vi bestemt oss for å hoppe i det:=) Har to gutter fra før (9 og 6 år), så det blir nå eller aldri. Har brukt ca. et halvt år på å veie for i mot. Har jo to gutter som begynner å kunne klare seg litt selv og vi har fått litt større frihet, men har allikevel ikke klart å legge fra meg tanken på hvor hyggelig det hadde blitt med en liten "attpålatt"! Blir dessuten ikke yngre, er 30 nå og mannen min er 36...... Starter prøvingen i sept.....litt skummelt, noen år siden sistemann.Blir som første gangen dette her he,he. Ønsk meg lykke til:-)
Nummer tre <3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 så gøy da!!! håper spiren fester seg med en gang!!! hehe... skal begynne i april jeg... lykke til! klem
DolphinGirl Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Så koselig :-) Ønsker meg minst 3 jeg også, når jeg først er i gang. Vi skal prøve på nyåret, men samboer maser og maser (ja, her er det mannen som er mest babysyk), så kanskje jeg gir meg og prøver før. Har en niese på 3 uker, så det er klart jeg er jo ikke helt følelsesløs heller ;o) Lykke til!
Dægern døtte Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 He,he samme her, faktisk mannen min som har snakket mye om det siste tiden da jeg var litt usikker..... men nå er vi blitt veldig enige og klare begge to..... Ønsker dere lykke til:-)
Venter på 3_de spire Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Heisann!! Vi vil også ha nummer 3. Har to gutter fra før på 4 og 5,5år. Planlegger å starte prøving i april. Så da blir gutta 5 og 7 før baby`n kommer. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå