meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Lurer på om jeg skal og derfor er jeg nysgjerrig på om noen andre orker/kan. Gidder ikke rusle helt til den jordbærkafeen om ingen andre skal/få skal!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hm, er det treff i tbg til onsdag?? Har jeg ikke fått med meg.. Snuppa skal til pappaen sin, ellers kunne vi blitt med
flashdancepants Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Er det treff i Tønsberg? Vil gjerne møtes, men skal på ferie neste uke. Blir det flere treff, tro?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Ja, det er visst et på kafe jordbær (?) på Olsrød eller Tolvsrød eller hva det heter (alle de -rødene vet du). Står inne på treffsidene:) Men du skal ikke nei. He he:)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Det blir vel sikkert treff om noen har tid til å komme, tenker jeg. Har vært lite action på treffsidene siden jeg flytta hit. Men det er vel bare opp til oss som bor her. Og så har jeg hørt rykter om en gjeng som møtes fast annenhver onsdag på kafe M? Men er ikke sikker på om de gjør den enda. Kjenner de ikke egentlig.
flashdancepants Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Hoho, masse ivrige folk som IKKE kan komme. Selv ikke hun som la inn treffet kan komme. Litt artig synes jeg. Skikkelig klikk de på M da? Jeg lager gladelig treffs utover høsten, og sitter der om noen kommer eller ikke! Om enn ikke på en av de evinnelige vestfoldske rød-ene.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 Ja, forhåpentlivis kan ikke jeg på dagtid om en stund (barnehage og jobb kom til oss). Aner ikke om de er en klikk de på kafe M. Møtte opp der en gang og da møtte bare to andre opp. De virket som de kjente hverandre og fikk inntrykk av en liten gjeng. Men om det stemmer, vet jeg jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå