Nådrømmerjeg... Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hei igjen jenter... Jeg fant ut i går at jeg endelig er gravid! Men hva gjør jeg nå? Ringer jeg lege i morgen? Hvilken undersøkelse får jeg først??
¤¤angelina¤¤ Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Først: GRATULERER!!! Har du prøvd lenge? Sikkert andre som kan svare bedre på dette, siden jeg ikke husker helt, men du trenger ikke å dra til legen før du er ca 10 uker på vei. Jeg dro dit når jeg var 7 uker på vei, men det var pga at jeg var så dårlig. Tok en graviditetstest, urinstix, blodprøve, blodtrykk, vekt. Første ul er i uke 18/19 hvis alt virker normalt. Lykke til!
Nådrømmerjeg... Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Tusen takk Har 10 pp bak meg! Så dette er bare en gledelig nyhet Men er ikke så kjent med det som skal skje videre så her trenger jeg litt hjelp.. Men det blir spennende!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Blir så glad når noen som har prøvd så lenge blir gravid! Da regner jeg med at du er ekstra ivrig etter å få dratt til legen, så da kan du jo bare ringe i morgen og bestille time? Du kan jo si hvor langt du er på vei, så setter de vel opp time til deg når de synes du skal komme? Jeg var med legen hver uke ett par måneder pga at jeg var så dårlig, så jeg vet ikke helt hvor ofte man egentlig skal på kontroll. Og ja, kjempespennende! Og ennå bedre når barnet kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå