Gå til innhold

Nå er det mye å telle ned til....:)))))))))))))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første happening er det 6 dager til:)))))))))) Hurra, hurra, hurra!!! Neste store happening er det 30 dager til:))))))))))

Jeg har lyst på såååååååååååååååååå mye rart, jeg digger bursdager, dvs jeg digger pakker...hehe ÅÅÅÅÅÅ hvor jeg gleder meg:))))))))))))) Gleder meg ikke så mye til å bli 38 da, men det gidder jeg ikke tenke på ...hehe

God natta, jenter:)) sov godt og drøm søtt:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen 1. september!! :))

Hvilken happening er om 30 dager da?

Klem

Skrevet

Så spennende Bente! Regner med at du har ønskelista klar!

Er også spent på hvilken happening som er om 30 dager. Uansett håper jeg du får en annen liten koselig "happening" sånn ca midt imellom de to annonserte, nemlig en positiv graviditetstest!

Lykke til med forberedelsene til alle tre happeningene!

Klem,

Skrevet

Ønske lista er ganske kjedlig nå om dagen, jeg har begynt å samle på dette serviset som kjøkken/hverdags servise;

http://www.mittgavetips.no/display.aspx?menuid=100510

Så da kan dere jo lure på hva jeg kommer til å få...hehe. Gleder meg til å få nytt servise, det vi har nå begynte jeg å samle på for 15 år siden, så jeg bytter ikke servise så ofte, nei! Men det går vel fort et år eller to før jeg har komplett frokost og middagsservise, så det kan bli noen kjedlige bursdager og jul fremover.

Så dere lurer på hva som skjer om 29 dager, jo da reiser vi 2 uker til Tenerife, Playa las Americas. Gleder meg til å 2 late uker med sommer og sol:))))))))))))))))))

Da er det 5 dager til nok en 29 års dag og 29 dager til sydenturen*hurra* Så midt mellom disse tar jeg gjerne en positiv test:))

Skrevet

Hehe.. så herlig å se at det finnes folk som fortsatt kjempegleder seg til bursdagen sin i en alder av... eh... 29:) Tøft servise du har valgt da!

Og den ferien ja, den høres deilig ut! Heldig er du!! Jeg elsker å reise selv. Samme hvor, behøver ikke være langt, selv om det aller beste er å reise langt og lenge, men bare en liten tur feks til gøteborg i helgen er et deilig avbrekk, og da nyter jeg følelsen av å være "borte" og oppleve noe annet.

Nyt følelsen av å glede deg! Det er så bra å kunne glede seg til ting. Tror det gir deg en masse positiv energi som kommer godt med når du skal lage baby:)

Skrevet

Bursdag og ferie. Jøss så deilig det høres ut. Håper du får det du ønsker deg til bursdagen din. Av meg skal du få en stor bursdagsklem da.

klem fra

Skrevet

Trallala i morgen er dagen her:)))))))))) Har brukt kanskje en time i dag på å lete etter pakke fra kællen og snuppa, lurer noe jævelig på hvor han har gjemt den....

25 dager igjen til vi reiser til Tenerife:)))))))))) Tar gjerne en positiv test før avreise:))

Skrevet

tudelidu, tradelida... kan ikke skjønne hvorfor jeg er såååå glad i dag.....;))))))))))))))))))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...