Gå til innhold

flaggermus på barnerommet............usj.

Anbefalte innlegg

Skrevet

min venninde fortalte at de har flaggermus på rommet til sønnen.

Men det plager ikke dem............... så de brydde seg ikke om å fjerne den, for gutten sover med lyset på, og dermed kommer den ikke frem sier dem....................

hva byr du.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Fyttirakkern, da hadde jeg fått hetta. Ikke søren om min sønn skal behøve å sove i samme rom som en flaggermus...

Skrevet

Dette er sikkert en spøk !

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil er flaggemus bakteriebomber.

Så jeg håper dette er kødd.

Skrevet

Nei, heilt ærlig, det er IKKE kødd.

Jeg ble haeilt sjokka selv.

Nå er ikke dette paret de skarpeste knivene i skuffa da, men nå synes jeg virkelig de tar kaka....

Prøvde å si at kjære deg, du må få den ut. Tenk på bakterier og slikt.... Men min venninde sa at sønnen sover med lyset på, så flaggermusa plaget ikke han.

Og han er 10 år, og synes det bare er kult.............

Herregud!!!!!!!!!

Skrevet

iiiiiiikkkkkk, har selv dratt opp rullegardina hos datteren vår - og der flakset det ut en flaggermus. Skal love at jeg hylte og smelte igjen døra - og fikk sambo til å fjerne den med det samme. Jeg har jo helt vondt av bare å tenke på at den har vært inne på rommet om natten, men den har jo trolig kommet inn og ikke kommet lengre når den møtte rullegardina da - og slått seg til ro der.... får helt gåsehud av tanken. De må jo bare få den fjernet asap..... fysj!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...