monicamm Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 skal om to uker i barndåp 7 timer unna der vi bor.. skal ha med tulla, som da er litt over 6 uker. dumt å kjøre så langt på en helg??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror ikke jeg hadde gjort det når hun er så liten, dere skal jo jem igjen også. Isåfall må dere sørge for å ta mange pauser
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det må dere finne ut selv :-) Med tanke på bilsetet er det ikke noe problem, så lenge dere tar et par pauser når hun sier ifra, men jeg tror nok ikke at jeg ville gjort det selv, mest med tanke på at jeg synes det er stress å kjøre bil SÅ langt for bare en helg..! Kan dere ikke ta tog, fly eller noe sånn i stedet?
PopUp Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Vi var på tur med lillesnupp da hun var 3 uker... 5 timer hver vei. Gikk så bra atte, stoppet for mating og bleieskift...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Vi kjørte fra oslo til finnmark når Will var 10 uker vi .Det gikk så bra så :)tok det over flere dager da seff .Vi kjørte også fra oslo til valdres (ca 3 timer) når han var 6 dager.Bare ta nok pauser.
Lykkekløver Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg ville ha lagt inn en overnatting på turen. Har dere det så er det jo helt fint å ta seg en tur, men lurt å beregne good tid til mange pauser.
snartmammapåny Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Vi kjørte 6 timer hver vei en langhelg med småen. Gikk helt fint det. Måtte stoppe innimellom for bleie og mat. Og et par ganger for litt kos og trøst da han ble litt smålei. Men bare ta tiden til hjelp så går det så flott så.
snartmammapåny Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Og småen var forresten 6 uker;) Kanskje litt smart å skrive det og;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå