Gå til innhold

noen her inne da, som har byggetr huset "trend 345" av hellvik hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

spurte på skravle å, men der inne skravler de så fælt at innlegget mitt sikkert har kommet til side 2 allerede ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke bygd det. Men det så veldig fint ut! Bra planløsning... Litt for lite for meg (egentlig ikke, men liker å ha stor plass, hehe)...

Skal igang med bygging nå vi også :o)

Spennende!!

Skrevet

nei vi har ikke bygget det,men vi bygger hus nå som er arkitekt tegnet, vi fant ingen hus vi likte i alle katalogene så vi fikk det tegnet i stede da får vi det akkurat som vi ønsker... har du en nett side til huset du spør om? er moro å se på hus:) er det hrl som har hellvik hus eller?

Skrevet

Har tegnet selv vi også :o)

Å, gleder meg!!!!!

Skrevet

ja det er så spennede:) vi begynte å sette opp veggene om mandag... og takstolene kommer alleredet til onsdag, så det går jammen fort når en først begynner...

hvordan hus bygger dere da?

vi bygger med kjeller( pga tomta hadde en veldig grop) og halvannen etasje over der. blir et vinkelhus med garasje i den ene vinkelen:)

Skrevet

Ja, kan tenke meg det går fort når det først er igang :o) Deilig!

Blir 2 etasjes funkishus...

Deilig med kjeller da, hadde lyst på det selv, men vi får stor garasje med kjempebod isteden, så da blir det vel bra :o)

Skrevet

det blir nok veldig bra:) bare det er nytt er det bra!! funkis er det sånn helt firkantet med flatt tak? hvor bygger dere? vi bygger nær Skien..

Skrevet

Jepp, flatt tak (eller det ser flatt ut, men det heller sånn at det ikke blir så ille med tanke på snø etc)

Vi bygger i Fredrikstad :o)

Skrevet

så moro, med en "nettpause" å komme tilbake å finne innlegget mitt igjen på FØRSTE side fordi dere har svart:) link? ja, skal vi se, har ikke prøvd å kopiere linker før, men skal prøve... bare vent litt

Skrevet

Vi "spammet" tråden din litt da, hehe... Men det handlet i det minste om hus ;o)

Skrevet

men denne varianten er den vi sikler på!!! herregud så bra dette huset , seendes AKKURAT slik ut , vil passe inn på den kjempe idylliske tomten vi skal få av mamma og pappa:))

http://www.hellvikhus.no/newsread/bilde_spesial.aspx?id=2114&Name=

denne må dere se på:) de sier dette er et kundetilpasset hus, så vi får det som vi vil ha det. da vil vi ha loftstue oppe der det er et soverom med altan på plantegningen, pluss ha soverom der taket er bygget ut, pluss et soverom til "rett over gangen", altså bygge ut taket på andre siden også, så vi får tre soverom oppe, og ett nede. samt da loftstue oppe, med havutsikt!!! ;)

Skrevet

jepp, de gjør susen, får deilig "luft under vingene" med sonne vinduer :)) pluss, det passer bra med tomten vår, mtp utsikten, utnytte maksimalt!

men dere som allerede er igang, dere vet gjerne litt om priser dere da? skjønner det har mye å si hvor hen i landet man bygger, men, hva tror dere ett sånnt hus (se nederste linken) vil ligge på? er et sted mellom 140-150 kvadrat...

Skrevet

hei og hopp!

kanskje det er noen her inne nå som har noe erfaring med å bygge hus:)

noe vi bør tenke på?

positive / negative erfaringer med å kjøpe "ferdig hus"

hva medd hellvik hus, er de snare til å få jobben gjort når de er igang?

og selvfølgelig, priser, det står ikke noe ca pris på sidene, men vil jo få det når vi kommer i prat med de.

foreløpig er vi i drømmefasen og kikker på hvilke hus vi kunne tenkt oss å bygge, huset i linken over, er favoritten så langt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...