Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har dere det? Lurer på om vi skal kjøpe det?? Men siden vi kommer til og hente noen dager uten bil, så vi går hjem er det kanskje greit og ha den vanlige vogna?? Uff er så i tvil, vil ikke ødelegge den dyre fine vogna heller... Hmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
så var vi 4 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 jeg har emmaljungaen stående i bhg, også bruker vi trilla til og fra bhg. Og noen dager tar jeg emmaljungaen med hjem. Har ikke sett noe behov for ei egen bhgvogn.
Carnivale Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Vi kjøpte en pent brukt Carena-sak (ikke trill), til å ha som sovevogn i barnehagen. Mest praktisk for oss, siden vi bruker sykkel til henting og levering i barnehagen.
Carnivale Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 ..mente ikke at Carenaen ikke triller, men at det ikke er en sånn paraplytrille ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå