JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror ikke jeg klarer å hindre det jeg, hun er i ferd med å bli en tommelsutter som sin mor:( Jeg som var så redd for at hun skulle begynne med det. Hun tar smokk og har brukt den flittig de site ukene, men nå har hun for alvor funnet tommelen. Jeg gir henne smokken men hun lirker tommelen imellom og bytter... Uff !
PopUp Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Er litt redd for det selv jeg... Hun tar smokken veldig greit, men ser også at tommelen (eller fingrene generelt) er veldig gode de også.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 min suttet veldig på tommelen og resten av fingrene fra han var 7 uker. Jeg sugde på tommelen selv og var redd for at han skulle bli likedan:-) Han holdt på en stund (et par mnd kanskje) og så sluttet han med det. Hvis deres er veldig små ennå kan det bare være fordi de har oppdaget fingrene sine;-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Hun er over tre mnd og har visst om disse hendene en stund. Hun har lenge suttet og tygd på både hender og fingre men dette er noe helt annet. Hun har hele tiden hele tommelen i munnen, sutter på den når hun sover og masse ellers. Det er helt bevisst og jeg kjenner det veldig igjen fra min egen barndom:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå