Gå til innhold

Flere med uren hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært noe plaget med kviser og uren hud tidligere, men nå som jeg er gravid har jeg fått det. Kviser både her og der....og veldig mye urenheter i pannen. Det popper jo ut urenheter over hele ansiktet jo. Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupps.....slenger meg på! Jeg ser ut som om jeg er 14 år igjen... men vil ikke si at jeg er uren da...siden jeg renser morgen og kveld. :P

Skrevet

Har fått ganske uren hud jeg og. Kvise og veldig tørr mange steder..

Pleier aldri å ha kviser til vanlig..

Det er sikkert alle hormonene i kroppen som gjør det:)

Skrevet

Jepp, må vell bare skrive meg på denne her. Har ikke hatt mange kvisene i mitt liv, men nå dukker de opp både i ansiktet og på ryggen! Usjh.. men de forsvinner vel etterhvert! Krysser fingrene for det!

Skrevet

uff, ja har fått en del her jeg og.. i panna, og på bryskassen av alle ting! ser skikkelig stygt ut, og kan ikke gå med klær som er åpne ved bryskassa.. jeg er glad sommeren og varmen er over nå for å si det sånn!

Skrevet

Må dessverre sette meg opp her:( Har hatt det veldig masse siste året pga hormonforandringar i forbindelse med avbrutte graviditetar og kvisene har berre poppa ut og speiselt på rygg og ansikt:(

Skrevet

Slenger meg også på her :-/ har hørt at mange med kviseproblemer får gutter...

Skrevet

Jeg også... i ansikt, brystet, ryggen og rumpa.... huff, er ikke vant til dette i det hele tatt og jeg synes det gjør såååå vondt. Synes synd på de som er veldig plaget i puberteten...

Skrevet

Huff, jeg var skikkelig fjortis i trynet frem til uke 15 ca. Nå er det ganske mye bedre, selv om det ikke er helt bra igjen. Men mye sjeldnere kviser enn for et par mnd siden. Er 19+3 nå.

Så dere kan bare håpe at dere er like heldige, og at det går over etter hvert!

Skrevet

ja jeg ble kvisefrid med en gang jeg fikk bekreftet graviditeten.

har kjøpt salve på apoteket med håp om å bli kvitt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...