Gå til innhold

kjøpe vogn som skal vare helt til barnet slutter å bruke vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig? Kjøper man kun en vogn,eller er det vanlig å ha en vogn i begynnelsen også bytte til sportsvogn siden?

Synes dette med vogn er veldig vanskelig. Hvis jeg kjøper en duo eller kombivogn, er de da like gode både som bagvogner og som sportsvogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt råd er å kjøpe en brukt duovogn å bruke det første året. deretter en lettere trille, gjerne forovervendt med god liggelengde, tfk twist eller joggster feks, og bruke den andre til sovevogn i barnehagen. tfk kan du ha til barnet slutter med vogn og den er grei å håntere og frakte i bil.

Skrevet

Jeg har kjøpt en Emmaljunga Cerox med softbag. Den skal jeg bruke til gutten slutter med vogn. Den er jo først og fremst en sportsvogn, men funker fint som babyvogn med softbagen. Styret er vendbart, så jeg kan ha gutten mot meg den første tiden. Den er heller ikke kjempetung, og den er veldig god å trille! Ikke minst er den super-stødig. Men kan jo hende at jeg får lyst på en annen vogn etterhvert, så klart. Man vet aldri, og det er mange fine vogner!

Men, tilbake til spørsmålet ditt.. Er ikke alle duo/kombivogner som er like gode som sportsvogner, nei. En del av dem blir både tunge, og litt for høye som sportsvogn, synes jeg. Hadde en Simo kombi til forrige mann, og den likte jeg ikke som sportsvogn, så da kjøpte jeg en lettere vogn etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...