En lykkelig mamma :) Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Skal på ultralyd på onsdag, men jeg klarer nesten ikke å vente hehe.. Hva tror dere jeg får?? Var veldig kvalm de første 14 ukene Hadde veldig dårlig matlysst Nå er matlyssten GOD, er blitt veldig glad i snop Det kinesiske fødselskarte sier jente, på din baby og babyverden Er blitt ganske uren i huden Har veldig store humørsvingninger, klikker for ingenting Er bilde av magen min på profilen min, er 2o uker på vei!!
Astrid21 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror du får en liten gutt=) Lykke til videre//
*~2barnsmamma~* Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Fryktelig dårlig på å gjette... Men jeg tror kanskje at du får jente jeg!=) Så da blir det sikkert gutt, for jeg tar bestandig feil! Hehe!
dårligfantasi Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 sniker meg inn fra 3.trimester og tipper gutt, for jeg hadde det akkurat slik, når det gjelder alt du har skrevet, og venter gutt
Maria-B Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Bare dytter litt, for denne vil jeg følge med på
En lykkelig mamma :) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Takk fo dytte:) Det kommer oppdatering i morgen når jeg har vært på ultralyd, skal kl 11..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå