Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Det er så tamt her inne for tiden. Hvor er dere alle? Sommerferien er jo over nå, så det kan jo ikke være det heller. Savner tanteBassa jeg, og Månestrålen og mange fler. Hvor er det blitt av dere. Det er jo nesten like lite innlegg her som inne på mine, dine og våre, på minbabysiden.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg savner de også. De var jo innom her omtrent hver dag, men nå er det blitt tamt som du skriver. Tantabessa har fått babyen sin, så hu er nok opptatt om dagen. Og Månestråle har trukket seg fra sidene her. Hun ble lei av at biomødrene gav kritikk til stemødre, som klager på sine stebarns mødre. Kjedelig at hun lot de "vinne" i den saken, for det er jo en av grunnene til at disse sidene er til for. Håper hu kommer tilbake, og driter i de.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg synes også det er blitt mindre liv, spesielt etter at Månestrålen gav seg. Håper også hun kommer tilbake!
ana baroma Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 jeg er her, men plutselig ble antal timer på dib og bim kraftig redusert:) Men kommer nok sterkere tilbake:)) Aktiviteten har vært litt opp og ned her inne siden jeg kom hit, så det er ikke noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå