Gå til innhold

hvem har dere som faddere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

familie eller venner?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine søsken og mine 2 beste venninner + sambos beste kompis :)

Skrevet

Begge søstrene mine, 2 gode barndomsvenner + en gammel arbeidskollega.

Skrevet

Vi hadde mine to søstre og min manns bror. I mangel av søsken eller andre nære slektninger ville min mann også ha en kamerat som fadder.

 

Jeg kommer aldri til å bruke venner som faddere igjen. har ikke sett snurten av ham siden jentungen var ett år gammel, og det er 7 år siden.

 

Kommer kun til å bruke familie (ikke inngiftet familie, for plutselig er de skilt) i fremtiden. Familie har man resten av livet. Venner bytter man ut gjennom årenes løp.

Skrevet

Vi har kusina mi og mannen hennes, ei barndomsvenninne av meg og ei nyere venninne.

Skrevet

hei på deg. vi valgte et vennepar,min bror og svigerinne og broren til mannen min, lykke til.

 

Skrevet

Min onkel, og barndomsvenninna mi. Hans fetter og ei han er onkel til:)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Til vår førstefødte:

Min mammas mann, min onkel, min manns bror, mitt søskenbarn og hennes mann og min venninne.

 

Neste gang (nurket i magen) tror jeg det blir: min mammas mann, mine to søstre + mannen til den ene, kanskje min manns bror og hans samboer. Har ikke spurt de ennå da, da det fortsatt er litt vel tidlig.

Skrevet

mine to tanter, hans onkel, min venninne, to av hans kamerater...

Skrevet

Sambo's søskenbarn og sambuaren hans, dei er gode venner av oss...

og min bror og hans søster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...