petite fleur Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Begge mine søsken og mine 2 beste venninner + sambos beste kompis
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Begge søstrene mine, 2 gode barndomsvenner + en gammel arbeidskollega.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi hadde mine to søstre og min manns bror. I mangel av søsken eller andre nære slektninger ville min mann også ha en kamerat som fadder. Jeg kommer aldri til å bruke venner som faddere igjen. har ikke sett snurten av ham siden jentungen var ett år gammel, og det er 7 år siden. Kommer kun til å bruke familie (ikke inngiftet familie, for plutselig er de skilt) i fremtiden. Familie har man resten av livet. Venner bytter man ut gjennom årenes løp.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Vi har kusina mi og mannen hennes, ei barndomsvenninne av meg og ei nyere venninne.
l.r.k Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 hei på deg. vi valgte et vennepar,min bror og svigerinne og broren til mannen min, lykke til.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Min onkel, og barndomsvenninna mi. Hans fetter og ei han er onkel til:)
nattensDronning Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Til vår førstefødte: Min mammas mann, min onkel, min manns bror, mitt søskenbarn og hennes mann og min venninne. Neste gang (nurket i magen) tror jeg det blir: min mammas mann, mine to søstre + mannen til den ene, kanskje min manns bror og hans samboer. Har ikke spurt de ennå da, da det fortsatt er litt vel tidlig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 mine to tanter, hans onkel, min venninne, to av hans kamerater...
Anquor Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Sambo's søskenbarn og sambuaren hans, dei er gode venner av oss... og min bror og hans søster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå