Annengangsmamma mai10 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har utrolig lyst på krokanis med fruktcoctail hver kveld..Måtte i butikken 21.45 her om dagen..Farlig..he..he.. Noen spesielle lyster der ute?
Astrid21 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hihi..For en kombinasjon=) Jeg har drukket veldig mye appelsinjuice..Hehe..Det er det eneste hittil...Er 24 uker..
klumpen og gullet Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Dilla på sjokomelk! Men det må være de små firkantede kartongene med bilde av en ku på, ikke oboy eller nesquik...
de tre bukkenebruse Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 stekt kyllingfile i biter med potetbåter og en god saus til:) og solo brus:) er 25 uker og 4 dager:)
minførstebaby Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Hei... Ja, fin hakket kinakål,med litt olje,salt og masse sitron...Det kan jeg spise i hele dag..Det er så godt...
*~2barnsmamma~* Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg bare MÅ ha sorte smågodt-krokodiller. Ikke oransje, så sist vi var i butikken måtte jeg stå å plukke ut de sorte, for de ligger jo blandet! Hehe! Får også plutselig lyst på lakrisbåter innimellom.=P
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Nektariner........ Mmmmmmmmm
~Mita~ Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Appelsin og sitron Har jeg fått dilla på...
Dasol Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Nektariner og litt syrlige epler....bare må ha det!
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Dette var jo ikke så ille lyster.... leste inne på "Dilla debatten" i går, og der var det ei som hadde fått dilla på senep. Det er jo ikke så rart i seg selv, men hun måtte liksom prøve det på alt, sa hun.... så det endte med softice med senep... fysj! Ellers fikk jeg selv veldig lyst på paprikapotetgull og appelsinjuice etter å ha lest der inne, men ikke lyst på sand, tavlekritt, gummidekk eller å sleike på murveggene i kjelleren og jeg håper ikke jeg kommer til å få lyst på det heller! Ellers har det blitt mye tyrkisk pepper og solo til nå. Er i uke 17.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Må ha gele på brødskiva hver dag, altså sånn påleggsgele, helst solbærgele... Laga ripsgele i går, og har allerede spist nesten et lite syltetøyglass alene.... Og eplegele! Namminamminammianam! Fikk nesten panikk i går da jeg kom på at vi reiser til mallorca på lørdag, tenkte et øyeblikk at de ikke har sånt der, og begynte å planlegge hvordan jeg skulle få med meg flest mulig glass med gele nedover, men så tenkte jeg meg om en gang til, og kom på at de GARANTERT har en eller annen form for syltetøy uten frukt eller bærbiter i der nede og.... :-D Liker egentlig ikke syltetøy som pålegg... Er i uke 21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå