Gå til innhold

å reise seg opp midt på gulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

piken min har de siste dagene fange ganger reist deg opp midt på gulvet og skjelvende tatt ett par tre skritt mot meg for å så kaste seg mot meg.

Hvor lang tid tror dere det går før hun går ordentlig??

Hvor lang tid tok det for deres små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gikk vel i 2-3 mnd før han reiste seg opp uten støtte midt på gulvet:o)

han krabba bort til bodt ol, og gikk videre derfra!

Skrevet

Dattern min begynte å reise seg opp midt på gulvet for ca 3 uker siden .. Da begynte hun med ett og to skjelvende skritt.

Nå gjør hun fortsatt det, men nå reiser hun seg opp 2-3 meter fra meg eller pappaen og går til oss .. med stødigere skritt enn hun begynte med! Er nok ikke lenge til hun går ... =)

Skrevet

Snuppa reiste seg midt på gulvet samme dag som hun begynte å gå.

Skrevet

Det gjorde jenten vår for første gang i dag, hun har gått i ca.2 uker. Hun er 13 mnd.

Skrevet

det kan gå utrolig fort. over bare noen uker har min lille gutt begynt å gå mer og mer. Han starta vel med å reise seg midt på gulvet et par dager etter at han tok sine første skritt og nå går han som bare juling. Det har vel tatt rundt omkring 3 uker til sammen.

Skrevet

Snuppa mi reiste seg opp alene ved 10mnd, tok noen skritt her og da men begynte ikke å gå på ordentlig før hun næremet seg 1. Alle er jo forskjellige men sånn var det hos oss hvertfall. Hun eldste reiste seg opp når hun begynte å gå rundt 11mnd,

Men fysioterapauten på helsestasjon sa at når de klarer og reise seg uten støtte så er alt fysisk klart for at de kan gå, er bare psykisk (at de ikke tør eller gidder);)

Skrevet

snuppa her reiste seg opp midt på gulvet samtidig som hun lærte seg å gå... hun hadde gått et par skritt i mange mnd før hun begynte å gå ordentlig

Skrevet

Hvor lang tid det tar er individulet på de små.

Min begynte å reise seg midt på gulvet og stod slik og danset gjerne med en leke i hver hånd i 6 uker, før hun tok sine første skritt.

De tok hun ved akurat fylte 10,5 mnd og før hun var 11 mnd. gikk hun ordentlig.

Skrevet

datteren min er reiste seg midt på gulvet når hun var 11mnd,nå er hun 1 år,men har ikke begynt å gå enda,hun har så lyst men hun tørr ikke,beinan hennes ser bly tunge ut der hun står:)

men ho kan stå sånn opp til et par min,håper hun går snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...