Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Samboeren min og jenta vår på 5 mnd, skulle bade sammen i det store badekaret i kvell. Sambo gjorde seg klar til å gå oppi, men han hadde boxer på. Jeg spurte om han ikke skulle ta den av, men nei, det ble litt rart syntes han, siden han skulle bade sammen med jenta vår. Hihi, syns det var litt morsomt jeg
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Her i huset bader vi nakne, alle sammen, unntatt bikkja, for hun mangler glidelås i pelsen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå