Gå til innhold

Meldt 10 gr og regn i morgen...Strømpebukse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ville dere sendt med tykt ulltøy for å ha under regntøyet?

Hun er 20 mnd, og ganske aktiv av seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømpebukse ja, ullklær nei. Ville kanskje tatt fleece eller bare vanlig genser under regntøyet.

Skrevet

Kanskje strømpebukse, men trolig ikke hvis barnet ditt er så aktiv som du sier. Det blir fort varmt.Ull? Nei....huff...det blir for varmt.

Tenk deg heller at hva skal du bruke når den virkelige kulda setter inn, hvis du pakker inn barnet ditt med altfor mye ull.

Vi må ikke glemme at de små små er kjempe aktive og bruker enorm energi.

Skrevet

Ville ikke brukt tykk ull, ei heller strømpebukse på en aktiv unge. Hadde det vært for å sitte i sportsvognen å langtur ville jeg kanskje vurdert strømpebuksa, men kanskje heller prioritert et ekstra teppe .Lettere å regulere.....

Skrevet

Vi tok ikke på strømpebukse under klærne i dag, til tross for 8 grader og regn i morges. De er ikke ute i bhg så tidlig om morgenen uansett, og det blir varmere utover dagen.

Min unge er forøvrig også veldig aktiv. Hadde det vært en som ikke kunne gå f.eks, som satt i sandkassa, så hadde jeg vurdert strømpebukse ja.

Skrevet

Vi tok heller ikke på strømpebukse....12 grader her da og litt kjølig, men det blir flere plussgrader i løpet av dagen. Synes ikke alltid de i barnehagen er noe flinke til å kle av hvis vi leverer med litt ekstra klær på om morgenen, derfor "tør jeg ikke" kle på så mye fra starten av.

Dessuten går de sjelden ut før 10-11 og da er det god temperatur ute.

Ville jo aldri tatt på strømpis selv ute nå.....og min 15 mnd-ing stabber rundt og bruker så mye energi på det at han blir varm bare av det. Etter at han tok sine første skritt har han funnet ut at det er kjedelig å sitte;)

Skrevet

Her er det samma været, jeg hadde på strømpebukse i dag og sendte med en tykkegenser og en ullbukse. Det fordi han ikke går ennå og dermed sitter mye i ro f eks i sandkassa.

Skrevet

jeg hadde brukt strømpebukse på datteren min...hadde nok brukt prinsesseull drakten hennes jeg

Skrevet

Ville vel hatt strømpe bukse, ja. Noe må man vel ha under, og bukser under er vel enda varmere? :-)

Skrevet

lillemor har brukt strømpebukse hele sommeren, er bare varme dager hun har gått uten, bor i finnmark da. Men ja, strømpebukse og ullbukse under regnbukse.

fleesegenser eller tynn ullgenser under regnjakka. Ull reguler varmen bedre enn både fleese og andre klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...