Gå til innhold

Tonje!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du kamp eller??

Sitter her å biter negler å irriterer meg over Mr.Andresen ;) Haha, as we speak så fikk han gult kort for munnbruk og må stå over neste kamp.. ;)

Håper det holder for Start denne gangen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

hehe..følger med ja:)

håper på start:)hehe..andresen er en spiller for seg selv...dust altså! det gule kortet var fortjent:)hehe...fryder meg...haha:)

Skrevet

Regnet med du satt benket ;)

Dumt de utligna :( Menmen.. 1 poeng hvertfall:)

Så nå på tv at Andresen forklarte seg: "Jeg prøvde bare å fortelle dommeren at det skulle være frispark til oss" haha, som om det noen gang har hjelpt ;)

Skrevet

det hadde ikke hjulpet:)

jada, ble da 1 poeng iallefall:)

da får man være fornøyd! men jævelig synd at de utligna iallefall:(

men men....1 poeng er 1 poeng:)

Skrevet

Jepp, Start trenger poeng hvertfall:)

Åååååå det kribler i bena.. Gleder meg til å få begynne på fotballtrening igjen, håper på å få spille meg inn på laget igjen til neste sesong.. Vi leder serien til nå i år, og har muligheten til å rykke opp i 3 div:)

Skrevet

enig, det gjør de:

hehe....spilt fotball i åtte år jeg..men ga meg for et år siden-..men angerer meg sykt! lyst til å begynne på igjen:)

spiller du forresten noe på playstation eller? der har jeg en forkjærlighet for golf jeg da:) og fotball:)tiger woods pga tour:) og fifa:)

Skrevet

Jeg hadde pause fra jeg var 17 til 19 pga dårlige knær, men nå er knærne operert og mye bedre..hehe :) De ville operere en ankel også, men da ble jeg gravid, så det får vente :)

Spiller på et utrolig lag der vi har en meget fin balansegang mellom alvor og tull.. Hehe, vi drar sammen fester og koser oss skikkelig mellom slagene ;)

Spiller Playstation sånn med jevne mellomrom. kanskje jeg skulle prøve golf jeg også:) Siste spillet jeg var hekta på var IsTid2 ;) Spillte også Flintstones rally med sambo her en dag, hehe, morsomt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...