Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Ser du kamp eller?? Sitter her å biter negler å irriterer meg over Mr.Andresen Haha, as we speak så fikk han gult kort for munnbruk og må stå over neste kamp.. Håper det holder for Start denne gangen
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hei:) hehe..følger med ja:) håper på start:)hehe..andresen er en spiller for seg selv...dust altså! det gule kortet var fortjent:)hehe...fryder meg...haha:)
Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Regnet med du satt benket Dumt de utligna Menmen.. 1 poeng hvertfall:) Så nå på tv at Andresen forklarte seg: "Jeg prøvde bare å fortelle dommeren at det skulle være frispark til oss" haha, som om det noen gang har hjelpt
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 det hadde ikke hjulpet:) jada, ble da 1 poeng iallefall:) da får man være fornøyd! men jævelig synd at de utligna iallefall:( men men....1 poeng er 1 poeng:)
Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Jepp, Start trenger poeng hvertfall:) Åååååå det kribler i bena.. Gleder meg til å få begynne på fotballtrening igjen, håper på å få spille meg inn på laget igjen til neste sesong.. Vi leder serien til nå i år, og har muligheten til å rykke opp i 3 div:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 enig, det gjør de: hehe....spilt fotball i åtte år jeg..men ga meg for et år siden-..men angerer meg sykt! lyst til å begynne på igjen:) spiller du forresten noe på playstation eller? der har jeg en forkjærlighet for golf jeg da:) og fotball:)tiger woods pga tour:) og fifa:)
Niem og Patrick Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde pause fra jeg var 17 til 19 pga dårlige knær, men nå er knærne operert og mye bedre..hehe De ville operere en ankel også, men da ble jeg gravid, så det får vente Spiller på et utrolig lag der vi har en meget fin balansegang mellom alvor og tull.. Hehe, vi drar sammen fester og koser oss skikkelig mellom slagene Spiller Playstation sånn med jevne mellomrom. kanskje jeg skulle prøve golf jeg også Siste spillet jeg var hekta på var IsTid2 Spillte også Flintstones rally med sambo her en dag, hehe, morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå