Gå til innhold

hva mener dere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eksmann er desverre veldig dårlig til og følge samværsordningen til vår timnd gamle sønn. Det tar alt fra 2 til 6uker mellom hver gang han ser knøttet.Vi hadde nå en krangel om dette,han skal egentlig ha han 3ganger i uka Hans nye kjæreste er nok viktigere for øyeblikket. Jeg syns synd på den lille krabaten når jeg setter han inn i bilen og vinker hadet....han kjenner jo ikke pappaen sin når det går så lang tid mellom hver gang.Han sa han ville ha han til overnatting men jeg sa nei og at han må ta seg tid til og bli kjent med han først...hva tenker en så liten kropp hvis jeg sender han vekk over natta,han blir veldig avhengig av meg når han har vært med pappaen sin. Må bl.a sove med meg ,jeg kan ikke gå noen skritt vekk fra han før han gråter...stakkar tenker jeg er han redd jeg skal forlate han igjen. Er jo ikke lett og vite er jeg gæren som ikke sender han vekk på overnatting, har jo sagt til pappaen at hvis han kommer og har han oftere og lærer og kjenne gullungen så går det....hva tenker mannfolk som lar det gå så lang tid mellom hver gang....Hadde dere krevd det samme som meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok ikke sendt han bort å overnatte før han ble året hvertfall.. Hadde også gjort som deg og sagt at han i alle fall måtte ha vært mye oftere med barnet slik at de blir godt kjent og han føler seg trygg hos han...

Skrevet

Det er alt for tidlig med overnattingsbesøk, iallefall når han ser han så lite.

Skrevet

Sett krav til pappan og IKKE send han på overnatting før gutten virkelig har blitt kjent med han, noe som vil ta tid. Om du sender han bort vil du få en utrygg liten gutt. Dette vet jeg noe om pga jobben/utdanningen min.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar...pappaen sier nemlig det er jeg som er vanskelig.Så godt og høre at dere er enige med meg.Har jo vært alene med han i et halvt år og pappaen har hatt han 11 ganger...ikke nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...