fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jepp alt bare fint her :-) I dag har jeg bakt boller.. Gode!! MC spiste halvparten da vi var ute og gikk tur.. Storkoste seg i vognen sin med bollen hun
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Altså jeg mener ikke at hun spiste halvparten av alle bollene, hehe. Men en bolle, og hun spiste halvparten av den...:-P
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Hehehehehe.. Boller er godt, det har vært en stor diskusjon igår om boller.. siden en liten ble kvalt.. skal finne den..vent litt
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Hmm sier du det??? :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå