Gå til innhold

Fått tilbake mensen?????


LinnZ!

Anbefalte innlegg

Har hatt en liten blødning i juni, men ikke noe mere. Er det ikke på tide at den begynner å komme tilbake snart? Det er jo lenge siden mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått den enda heldigvis, men venter den egentlig snart for jeg fikk den tilbake etter 5 mnd sist gang. Syns det er så deilig å slippe den jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den i begynnelsen av juli, men har ikke sett den siden.. tror det har noe med at kroppen ikke er helt i rute etter fødselen enda, og at jeg har pcos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den var innom i sommer, i juli tror jeg, men har ikke sett den siden... Har kobber-spiral, vet ikke om den påvirker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter nr1 fikk jeg mensen tilbake da jeg sluttet helt med amingen, da han var nesten 11måneder. Denne gangen fikk jeg satt inn hormonspiral ca 5 måneder etter fødselen, og siden det har det blødd og blødd... og blødd... tror det er i ferd med å gi seg litt nå etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå fødte jeg 31 mars da.. helt på tampen..hehe.. men har ikke sett snurten til tanta enda. heldigvis. Han har spist grøt siden han var 4,5 mnd gammel, og middag siden han var 5,5 mnd. Har slutta med nattammingen nå, så regner med den dukker opp snart.. :s

 

Sist tok det 11 mnd..men da amma jeg mer enn nå.. ammer vel 5-6-7 ganger til dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lar den vist også vente på seg, denne tanta! Venninna mi nevnte at hun følte første mens etter føds l som en type "utrenskning" av kropp og sjel, så jeg mp innrømme jeg venter. Tenkte også å ha mens engang før jeg starter på noe prevensjon... syns jeg har hatt smeter i flere uker, så det må jo komme noe snart!

noen andre som følte det sånn ved første mens etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...