Gå til innhold

Samler folk på sølvbestikk lengre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har plenty og vi har aldri brukt det. Lurer på å prøve å selge det. Men finnes det folk som samler på slikt nå til dags?

Må bare forhøre meg litt før jeg styrer med bilder og annonse =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi samler ikke, men de fleste venninnene mine gjør :-)

Skrevet

Ikke mange tror jeg.. De fleste går vel for bestikk som kan behandles lettere, men som er like fint..

Skrevet

Ja, jeg har, og det er jeg veldig glad i! Bruker det bare på julaften og sånn, men kommer aldri til å selge det! For øvrig ville jeg aldri kjøpt bestikk brukt heller...

Skrevet

Jeg hører stadig om folk som samler, men personlig gjør jeg ikke det.

Skrevet

Trodde det var få som IKKE samlet jeg! Jeg samler og er KJEMPE glad i bestikket mitt, det er helt nydelig :) har begynt å samle til tuppa også..

Skrevet

Det er aldri brukt på den måten. Bare samlet på =)

Vel, vi får prøve å se.

Skrevet

Jeg har samlet på siden jeg var baby. Men det er jo kjempedyrt, så jeg pleier ikke å ønske meg det til bursdager o.l. Må innrømme at jeg ikke er særlig glad i det og har vel kanskje brukt det bare 1 gang. Bruker heller et bestikk kjøpt på glassmagasinet, en slik boks med sett til 6 pers. Det er jo ganske dyrt det også, men ikke så dyrt som sølv.

Skrevet

Har nå spurt mamma om hun er intr i å kjøpe de siden hun kjøper og selger sølvbestikker..Hvis du tenkte og selge de da? Hvoe mye vil du ha de for? Hvis mamma er intr da.. Hun eier et butikk med masse rart.. brukt og antik... Sølv og gull, lommekniv, bestikk, glass og alt..

Skrevet

I min manns familie så er det vanlig å samle på sølvbestikk. Så oldemor til ungane her har vert tidlig ute med å spørre hvilket mønster ungane her skal ha på sitt bestikk! Eg syns det er kjempe artig å ha!!

Har altid noko fint å bruke ved spesielle anledningar som jul og nyttår, påskelammet osv..........

Skrevet

Ja du kan jo spørre om hun er interresert?

Vi må til svigermor å hente listen, så vi får en oversikt over hvor mye det er.

Du kan si til din mor at det er Juvel fra T.H Marthinsen.

Skrevet

Hva slags mønster er det?

Skrevet

Mamma sier at hun er interessert i og kjøpe.. Hvordan gjør vi.. kontakt altså..

Skrevet

Vi samler! Samler til snuppa også, synes det er kjempekoselig å bruke det til jul og andre spesielle anledninger.

Skrevet

Har prøvd å sende deg PM, men innboksen din er sikkert full?

Du skal få mail adressen min =)

Skrevet

Er ikke sølvbestikk ganske passè nå da?

Har aldri skjønt meg på folk som må bare flere serviser, sølvbestikk osv. osv.

Jeg vil heller bruke pengene på ferier og opplevelser for oss og ungene. Tror ikke ungene bryr seg om om de spiser av sølv- eller ikeabestikk.

Skrevet

Hmm.. skal slette poster på pm.. send meg om 1 min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...