meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Er kvalm, svimmel, trøtt, vondt nederst i magen og føler meg litt rar. Tenkte først jeg kanskje var gravid siden jeg er 5 dager sein, men testene sier "nei" til det. Kan alt dette bare være stress? Lever i en litt uforutsigbar økonomisk situasjon for tida. Men det har det jo egentlig vært en stund. Synes det er ekkelt å føle meg slik og veldig dumt at jeg har lite krefter til mann og barn:(
flashdancepants Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hm, vent noen dager og ta en ny test? Men man kan jo bli fysisk syk av stress også -- jeg blir kvalm når jeg er stressa -- så vanskelig å si. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet overfor mann + barn da, dette kan du jo ikke noe for! Han burde passe litt på deg når du er dårlig! Får håpe du er gravid da, om det var planlagt! God bedring uansett.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Nei, vil jo ikke være gravid:( Nei, nei, nei, nei.... Eller egentlig så vil jeg jo det, men kan bare ikke nå pga økonomi. Så derfor så må jeg jo håpe det er noe annet som feiler meg.
flashdancepants Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Ok, da krysser jeg fingrene for null graviditet. Kanskje du kan gå til legen din og snakke med vedkommende, evnt få henvisning til psykolog om han/du tror det ikke er fysisk. Fint å kunne snakke med noen andre enn dine nærmeste om situasjonen din uansett, de kan kanskje hjelpe deg på en mer konstruktiv måte?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Jo, men jeg har ikke råd til det akkurat nå, he he. så da måtte jeg ha venta til situasjonen bedra seg, litt hjåpløs runddans det der... Uff, nei, jeg får hvile litt ekstra (syns egentlig ikke jeg gjør annet) og håpe det gir seg kjapt.Litt håpløst å føle seg gravid når man sikkert ikke er det. Men om jeg bare innbilte meg alle disse symptomene, ville de ikke forsvunnet etter et par negative tester?
flashdancepants Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Sant nok, da ville de vel forsvunnet. Hvor lenge har du hatt det sånn, da? Pleier du å ha uregelmessig mens? Og er det ikke sånn at om man får henvisning av lege til psykolog koster det ikke noe?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 Jeg trodde det fremdeles kosta litt, bare ikke så mye? Har bare venta på blødning siden onsdag (utålmodig jeg? neeeeida). Følt meg dårlig de siste dagene. Kan selvfølgelig være psykisk. Jeg er jo litt rar:) Og vanligvis er den regelmessig, 28 dager, samme ukedag som regel. Men har bare hatt 1 slik blødning siden fødsel, selv om det er snart 1 år siden. Har jo til gjengjeld blødd 10 mnd av andre grunner da. He he:) Uff, nei, dette høres såpass tragisk ut at jeg nesten må slutte.
flashdancepants Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Hehe, synes ikke dette var så tragisk lesning, altså! Kanskje du blir så stressa av tanken på å være gravid at du får gravid-symptomer.. Synes du burde (ta deg råd til å) dra til legen å ta blodprøve for å få avvist graviditet en gang for alle. Håper det ordner seg både økonomisk og otherwise for deg. Send meg gjerne en PM når du finner ut av det om du har lyst!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 Takk for råd:) Jeg tror jeg skal vente litt og se om bare kroppen min er litt forvirra etter alt den har vært gjennom siste året. Ikke tenke på om jeg kan være gravid eller ikke, bare slappe heeeelt av. Og om det ikke skjer noe oppløftende på en ukes tid, så skal jeg ringe og plage legen min igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå