3småskatter:0) Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Heisann:0) Dette er mitt tredje svangerskap som ikke var planlagt i det hele tatt. Det gikk nemlig bare 6 måneder fra forrige svangerskap til jeg ble gravid igjen. Kroppen min hadde liksom ikke kommet i lage igjen. Så denne gangen ser jeg egentlig ikke gravid ut en gang....ser bare ut som jeg har altfor mye. Jeg er jo 21 uker på vei og har fått mage men jeg har lagt på meg så mye denne gangen overalt at det ser bare ut som om jeg er feit.(ikke så mye i kg men har ekstremt mye overflødig hud). De andre gangene har jeg vært så mye mer "fint gravid" og vært stolt over å vise frem magen men denne gangen er det vel slik at jeg skjemmes og hjemmer den bort. Syntes dette er så utrolig dumt og trist dette her. Og alle klær blir liksom helt feil på meg fordi det velter ut over alt. Noen andre som sliter med dette? Måtte bare få ut litt frustrasjon for det går sånn ut over selvtilliten:0(
Buick Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Er også tredjegongs, så eg forstår litt kva du meinar. Med meg så datt alt det gamle på hoftene og rompa ut på null komma niks, så eg er gravid både framme og bak kan du sei;) Ikkje alt som ser like fint ut på kroppen helder, men tunika har heldigvis fungert ok.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 kjenner meg igjen her ja... Er 17 uker på vei, og ser foreløpig bare skikkelig feit ut... Men men, det kommer nok
MegOgAlleMine Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hei! Jeg føler det på akkurat samme måte. Dette er mitt tredje svangerskap og ser feit ut, rett og slett. og det tærer på selvtillitet.. Men vi får nok ordentlig gravid mage om noen uker vi også, tror du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå