Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Her i huset er det fortsatt sykdom.. Matteo er kjempesnufsete og sliten. han har nå grått og survet 5 netter på rad. - Og fått minimalt med søvn pga det. Og det har mammaen hans også.. - Og det nå mens pappa er borte.. Men vi satser på at dette er kortvarig, og at vi er i gjenge snart!
Millapril Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Huff, det var ikke hyggelig å høre. Stakkars dere som må slite med sykdom og lite søvn, det tærer på. Håper virkelig han blir friskt snart! God bedring og trøsteklemmer fra oss!
Bellen^2 Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Uffda, er det ikke typisk at det skjer når man er alene.. :/ Vi har også en slurvete lite guttebass her hjemme. Jeg trodde det ville gi seg nå når tennene var ute, men det har det ikke gjort. Han våkner oftere om kvelden/natten, sover dårligere om dagen og spiser mindre, men har ikke feber så jeg vet ikke helt hva det kan være nå.... Stor trøsteklem til dere begge fra en annen pjusk liten gutt og mammaen hans:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Uffda, så slitsomt! Kan tenke meg at det tar på for dere begge. Håper det gir seg snart, og krysser fingrene for at i natt er natten hvor han sover godt igjen.
Endelig ny spire i magen Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Uff så slitsomt.... sender dere masse energi og bli frisk klemmer! Typisk at slik skal komme når pappa`n er borte. Håper det er kortvarig, vi krysser fingrene! Håper du får en god natt søvn. Klem
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Uff håper det går over snart. EN stor klem fra Mathea og meg.
Tussi og Maja Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Huff da! Så kjipt at det skjr akkurat når pappaen er borte! Det er jo så slitsomt med en syk og surkete baby samtidig som man ikke får søvn selv! Det er nok ikke det samme som Maja har hatt. Feberen hennes var over på lørdag. Har vært litt surkete i perioder etter det også, men nå ser det ut til at alt er bra. Har ikke sett noen tenner enda, men det er nok noe slikt på gang... Håper Matteo snart blir frisk, og at mammaen snart får seg noe søvn:-)
Solstråle72 Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Håper det går bedre med Matteo nå. Og at dere får sove godt på natta begge to!! God bedring og trøsteklem fra meg og Tobias
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Så typisk at det skjer når man er alene med de små! Stakkar liten som er syk, helt forferdelig å se på som mamma, og når søvnen i tillegg blir dårlig ja da er det jaggu ikke lett nei. Goooood bedring!!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Hei, Ja vi håper også det går bedre for dere og at det kommer seg snart. God trøste klem fra oss her på Nesbru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå