nurkimagen.com Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 noen som kjenner noen, eller som selv har blitt gravid kjapt etter fødsel uten å få mensen tilbake? Bare lurer på om det er mulig jeg har et frø i magen...
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Kjenner noen, ja. Og ja, det er selvsagt mulig at man blir gravid uten å ha mensen, eggløsning kommer som kjent i forkant av denne - så du kan fint ha blitt gravid ved eggløsningen før mensen skulle komme. Men sannsynlighetene er selvsagt langt mindre enn til vanlig, og enda mer begrensede om du ammer.
Mille** Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Vet om flere. Bla. tanten min som har 11 mnd mellom sine. Jeg ble gravid etter 4 mnd men da hadde jeg fått mensen tilbake for lenge siden.
nurkimagen.com Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 skjønner jo at oddsene er minimale, rimelig liten sjanse for at jeg hadde eggløsning akkurat da..men det skjer jo andre,..,hmmm...
grå :) Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 hehe ei venninne av meg har klart det to ganger etter hva jeg har forstått:) har snart en baby for hvert år nå (3. året på rad i år). eggløsnig kommer før mens vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå