*ønsker nr 2* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 minitrollet er 4 mnd, og en blid sjarmør.. hele dagen.. men.. når pappan kommer hjem etetr jobb, og er hjemme i helgene er han "umulig".. så oppmerksomhetssyk osv.. skal til pappa hele tiden da ikke at det er noe gæli det altså, men hadde vært greit om han kunne kost seg på gulvet noen ganger når pappan er hjemme, som har gjør når bare jeg er hhjemme med han.. noen som opplever detta her?
Slettes Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hihihi.. nesten som om du skulle beskrevet en vanlig dag her hjemme det - samboern tror nesten ikke på meg når jeg sier han er snill som et lam dagen lang og at han faktsik KAN ligge på gulvet å leke alene.. junior er akkurat blitt fire måneder..
PopUp Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Hm, er sånn her også... Men her er det sånn på ettermiddagen uavhengig om pappaen kommer hjem/har vært hjemme hele dagen/kommer etter leggetid. Sånn i 5-tiden er hun veldig oppmerksomhetssyk samme hva, hehe...
*ønsker nr 2* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 merkelig egentlig.. emn er vel det at siden pappaen jobber, og er lite hjemme i forhhold til oss, så vil de kose md pappa.. jeg er ikke bar nok heller når pappaen er hjemme. . bare til mat det
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Han savner nok pappaen sin og når da pappen er hjemme,vil han ha så mye oppmersomhet som mulig fra ham,slik jeg ser det,så burde dere se på dette som noe positivt. Fortår at du kunne tenkt at han var litt mer lik i helger,som han er når du er alene med ham,men det ordner seg sikkert med alderen
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Gullet her er ikke sånn, men han driver og vekker pappaen sin hver gang han kommer opp i senga vår. Noen ganger etter han får mat om natta klarer han ikke å sovne igjen i sin egen seng, og da tar jeg han oppi til oss. Da ruller lillegutt seg over til pappans side med en gang og ligger og grafser intenst på han for å prøve å få kontakt Det samme gjør han hvis pappaen fremdeles sover når han får morgenpupp... Raring altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå