Gå til innhold

Jøssenamnpåtrappa, hva skjer'a????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydeligvis ikke bare jeg som sliter med å rekke innom DiB for tiden??? Logget meg på nå for å se om det har skjedd noe spennende her i helgen men det var vel lett å svare på...

NEI!

Hvor er alle sammen da? Bortsett fra Klatten som ligger og ser på video da ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her er det jammen stille om dagen.

Merkes vel at sommerferien er over, jobb og skole tar tid, i tillegg er det full fart på aktiviteter..ihvertfall her i gården. Korps og idrett har tatt helgen her:-)

I tillegg vet vi at sommeren synger på siste verset, så da er det om å gjøre å nyte hagen litt også.

Er vel ikke lenge før mørke høstkvelder skaper kø her igjen:-)

Skrevet

Er sikkert sommeren:)

Jeg tittet innom stadig vekk i går kveld, men var ingen her....

Skrevet

Leser meg nedover nå og ser det at det har ikke vært mye bevegelse siste dagene, nei ;-)

Egentlig litt greit. Som særdeles hardt rammet av flink-pike-syndromet får jeg jo nesten dårlig samvittighet når jeg ikke rekker innom DiB på alt for mange dagene også jeg da... Og da litt greit å se at det ikke bare er jeg som ikke rekker over alt her i verden...

Skrevet

Ja, ikke sant...må jo nesten følge med på det som skjer her.

Vel, vel da kan jeg med god samvittighet finne frem en haug med stryketøy uten å være redd for å gå glipp av noe:-)

Skrevet

En hektisk helg er over. Som håndballmamma er fritid et fremmedord :) Håndballcup hele helgen i Drøbak/Frogn/Sofienmyr. Er høyt nivå når det er jenter 15.

Og med konfirmasjon neste søndag for 30 gjester hjemme,burde jeg vel egentlig vært hjemme?! Lillegutt krever jo sitt,bonusbarna har vært her og de spilte fotballcup...phu..

Klarte også å gjøre det STORE i kveld...skulle løpe etter og "skremme" lillegutt og pappan på vei opp trappa for å bade. Det gikk greit noen trinn,så sa det knækk i bekkenet på høyre side bak og her sitter/ligger/står jeg :( Er det mulig!!! Kom meg gjennom svangerskapet uten store plager..men nå,nå kom det. Kan man aldri lære da,at kroppen begynner å skrangle og at jeg er for gammel til sånne stunt ;)

Og igjen...har liksom veldig mye jeg skal fikse på en uke..HJELP!

Hmmmm..men får kanskje mye tid å skravle her inne da:)))

Skrevet

Stakkars deg, kjære konfimantmamma!!! Håper det går seg til så du rekker alt :)

Det ser ut å ha vært stille her i helgen, vi har også nytt sommeren til fulle!! Fælt å si det, men jeg gleder meg nesten litt til høsten nå. Så lenge det er opphold i hvert fall!!

Og siden Gummis lurer på hvor alle har vært i kveld, kan jeg rapprotere om to (!!!) timer med stryking.... Halleluja for husmødrene :)

Skrevet

Rekke over alt har jeg gitt opp for lengst:-) Pleier å stikke innom her et par ganger i uken, men ofte rekker jeg ikke å logge på, bare ta en titt på hva som skjer og sånt. Egentlig rekker jeg bare jobb, barna (desverre i den rekkefølgen!) og kaaaanskje litt trening nå som jeg har bundet meg til SATS i ett år! I helgene finner vi på ting med podene og sånt, og da er jeg sjelden på nett i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...