3småskatter:0) Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Heisann:0) Dette er mitt tredje svangerskap som ikke var planlagt i det hele tatt. Det gikk nemlig bare 6 måneder fra forrige svangerskap til jeg ble gravid igjen. Kroppen min hadde liksom ikke kommet i lage igjen. Så denne gangen ser jeg egentlig ikke gravid ut en gang....ser bare ut som jeg har altfor mye. Jeg er jo 21 uker på vei og har fått mage men jeg har lagt på meg så mye denne gangen overalt at det ser bare ut som om jeg er feit.(ikke så mye i kg men har ekstremt mye overflødig hud). De andre gangene har jeg vært så mye mer "fint gravid" og vært stolt over å vise frem magen men denne gangen er det vel slik at jeg skjemmes og hjemmer den bort. Syntes dette er så utrolig dumt og trist dette her. Og alle klær blir liksom helt feil på meg fordi det velter ut over alt. Måtte bare få ut litt frustrasjon for det går sånn ut over selvtilliten:0(
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Uff, ikke godt å gå rundt å føle det slik. Man psyker seg jo litt ned selv også, og det er ikke bra. Jeg er sikker på at du er KJEMPEFIN, bare at du føler du har forandret deg for mye siden de andre gangene du har gått gravid. Vil gi deg en goooood trøsteklem jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå