hollering Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Til 11 år gammel jente? Hun skal rydde rommet sitt,skitne klær i skittentøyskurven,hjelpe til med å passe lillebroren sin(se etter han hvis jeg kjører i butikken,ut med søppel og sånne ting.)og hjelpe til med fredagsvasken. Noen som har noen meninger??
--arkin-- Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 200 i uka og da må hun kjøpe det hun selv har lyst på selv utenom sånne nødvendige ting hun trenger
LivetErEnLek Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 200 kr i uke??!!? Virker litt drøyt synes nå jeg. Gutten min er 11 år og vi har et system som gjør at han får betalt ettersom hvor mye han gjør. Enkelte uker, er han veldig flink, så flink at jeg selv ikke får gjort stort fordi han kommer meg i forkjøpet, og da får han rundt 150 kr. Men det innebærer i alle fall 1 times jobbing hver eneste dag. Andre uker er han litt sløv, og det blir 40 kr i lønningposen. Hvis dere skal ha et fast beløp, så vil jeg si at 100 kr for det du snakker om er mer enn nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå