Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 ...i ryggen, mest korsryggen! Noen ganger svakt at det nesten ikke "gjør noe", mens noen ganger så gjør det så vondt at jeg nesten blir "lamma" av det.. Noen som har noe lignende? Eller som vet hva det KAN være?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Har sånne eg og, men i lysken. Spurte jordmor om ho visste kva det var, men det kunne ho ikkje svare på..
Fru Lillamum Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde det slik i dag. Stod og snakket med tanta mi og plutselig kjente jeg et stikk i ryggen. akkurat som om noen stod bak meg og stakk meg med en nål. Kjempevondt...
MissiCippi Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg får sånne støt i lysken, venste "lår", innimellom! Legen mente d bare er babyen som er veldig aktiv akkurat da og treffer noen nerver.. Får stole på d! For ekkelt er d..
*Smiley* Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Høres veldig ut som nervesmerter.Har hatt en del rygg problemer i mitt liv , så er ganske vant til det.Er nok noe som presser på nerver..
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg har oxo en del av de..hmm! Stikkende/brennende/støtende smerte..i rygg og sider! Skal både på UL og til jordmor imårra..så får vel høre med de der!! Dessuten, vært uvel og kvalm i det siste.. Er i uke 37+1... Er vel ikke noe på gang? *tenker fælt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå