Hormonella Skrangle Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hvorfor er det ikke film på tv2 idag? Er det fordi det er fotballkamp?!?!? Irriterer meg grenseløst over disse programrokkeringene til tv2 hver gang det er en helsikes fotballkamp!!!! (og det er jo sååå sjelden...) Har ikke de starta egen sportskanal???
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hater fotball så intenst.. jeg HATER DET!!!!!!!!!!!!!!
Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Håpa Start vinne Håpa Martin Andresen bomma på mål!!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 er tross alt EN dag i uke d er fotball på tv. Og d er på søndager... Fra kl 7.. En eneste kveld... Og jo de har en sportskanal eller de har flere men det er betal tv. Og de som ikke har tilgang til det men vil se fotball skal få mulighet de også
Hormonella Skrangle Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Åneidu, det er langt ifra bare en kveld i uka det er fotball! Ofte er det hotel Cæsar det går utover. Møkkakanal. SAmme med tv 3. Det er alltids en fotballkamp. Fysj! Så mange sportskanaler det har blitt nå burde det være unødvendig å rokkere om på faste programmer.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 sambo sitter her og hyler og skriker over kampen... greit jeg heier på brann men trenger jo ikke ta heeelt av heller =P
Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Hehe, Sauen, eg sitte her å frustrera meg øve Martin Andresen, fatta kje ka den mannen har innen fotball å gjera.. Han e så usportslige :/ Men eg har sitt fotballeskande Bergenserar, så eg trur eg kan sjkå for meg din mann
Gjest Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 hehe ja han er en galen bergenser! hehe... men er det en ting som ikke bryr meg så er det fotball altså!=)
Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Da e bra Eg såg nettopp på nyhetene om bergenserane å kristiandsandsbuen så slost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå