Flying Dutchman Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 kjerringen syns jeg ikke var kreativ nok så bytta navn slik blir det ikke forvirring. tekte på jatilEU eller hurraFRP men valg dette
Flying Dutchman Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Ja gjeeesppp...jeg blir en stolt Nederlander... Hvor var dere forresten i fjør på VM FOTBAL?
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Hva faa'n er en Nederlander...og med det samme, FJØR FOTBALL ???
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Ta det med ro er mannen til sjaman som bare har bodd i norge noen år. Derfor skriver hen så dårlig.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Forstod det slik at eneste fristedet hennes var dib, jeg. Og at kulturen hans tilsier at han ikke kan nedverdige seg å innpå her, for mye damer...hihi
Flying Dutchman Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 ja bare noen år....har jobbet hard, aldri baket på dåre hos NAV.... tjente mine egen penger å lærte språke selv..gjennom arbeid og venner og familie!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 mener fortsatt at du skal finne ditt eget forum og la dette være sjaman sitt fristed-
Cat.68 Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Hvorfor da anonym?? plager det deg veldig at mannen til Sjaman er her?? Eller er du Sjaman kanskje??
Gjest Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke kommentert dette ennå...det er helt greit at mannen er her...tror bare ikke han vil ha mye tid til det da han jobber over 60 timer i uka.. Men oppfordret han faktisk selv til å spørre om ting han lurte på her inne om han ville ha ærlige svar...og han trodde selv det var 50 % menn her inne derfor kom han inn på krangle...nå etter at jeg har fortalt at det kanskje bare er en håndfull menn her inne er han vel litt redd for å bli spist opp av dere haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå