Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hvordan går det? Nærmer seg jo 1 års dagen til podene våre nå..times fly!!! Christina er stor jente nå...står alene, tror hun går snart! Ellers er hun høyt og lavt, alt skal puttes i munnen og hives rundt:-) Er superflink og sove da...14 timer per natt:-)) Hvordan er deres små?
Harald Ripultfør Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Her går det strålende! Maya er også stor jente =) Hun er kjempeflink til å gå når vi holder hun i hendene. Også går hun inntill bordet o.l. Alt skal puttes i munnen ja! Ikke så kjempeflink til å sove.. våkner 2-5 ganger hver natt og vil ha smokken og litt kos. Sover 1 gang om dagen, ca 1 time. Gleder meg skikkelig til bursdagen hennes!!
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Ja ikke sant..må feires med flagg og kake til 1års dagen!!!:-)
Helmax Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Daniel har begynt å gå nå Begynte så smått for ca 14 dager siden, og går bare mer og mer, men synes nok fortsatt han kommer seg raskest frem ved krabbing;-) Blomster er hans store lidenskap og her skal også alt av saker og ting inn i munnen. Elsker å klatre, danse og er en skikkelig nysgjerrig gutt . Han sover ca 12 timer om natta, og har to dubber på dagen; tilsammen ca. 3 timer. Begynner å ane en ganske bestemt ung mann; veit hva han vil! Følte at dette ble nesten som en liten kontaktannonse;-)
Helmax Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg så nå at det stod oktoberjenter;-) ! Ja ja... Daniel er visst gutt han!
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hehe, mente oktober jenter som FØDTE!!! Ikke bare de som fikk jente!!:-) hehe...
Helmax Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 åååååååååååååå ja... Litt treig jeg -hihi! Mulig det var det jeg tenkte i øyeblikket jeg skreiv... *SURR*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå