Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 gikk kjempe fint det.over all forventning ) han fikk 3500 kr (1000 kr på en konto), og noen små presanger.. ett bestikk sett,og et smykke fikk ikke så mye men litt.. holdt på å begynne å grine i kirka,ahhahaha,ble så rørt min lille engel er døpt liksom skal legge ut bilder av søtingen og dåpen på hjemmesiden om ikke så lenge.)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Gratulerer med vel overstått dåpsdag da;) Er veldig deilig når slike dager er over,alltid mye styr:( Kan jeg få se hjemmesiden din eller???Link?? Våres er www.linnmathea.piczo.com
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 så nydelig hun er ))) har sendt deg en pm med linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå