Gå til innhold

da var dåpen overstått...:)))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk kjempe fint det.over all forventning :))

 

han fikk 3500 kr (1000 kr på en konto), og noen små presanger..

ett bestikk sett,og et smykke :)

fikk ikke så mye men litt..

 

holdt på å begynne å grine i kirka,ahhahaha,ble så rørt ;)

min lille engel er døpt liksom ;)

 

skal legge ut bilder av søtingen og dåpen på hjemmesiden om ikke så lenge.:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått dåpsdag da;)

 

Er veldig deilig når slike dager er over,alltid mye styr:(

Kan jeg få se hjemmesiden din eller???Link??

 

Våres er www.linnmathea.piczo.com

Skrevet

så nydelig hun er :))))

 

har sendt deg en pm med linken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...