Gå til innhold

Dagsrytme på barnet deres?


Chunky81

Anbefalte innlegg

Gutten min er 7 uker og jeg synest han er veldig mye våken om dagen (noe som er kjempe kjekt).

Er ikke flink til å se når han er trøtt (han blir vansklig å legge når han er overtrøtt).

 

Hvordan er rytmen på deres barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oscar er litt over 5 uker og sover ennå mye på dagen. Har begynt å ha litt lengre perioder på dagen hvor han er våken og følger med, men blir fort trøtt igjen=)På kvelden har han en lengre våkenperiode og blir lagt i sengen sin i 21.30 tiden. Får mat 2 ganger på natten.På dagen får han mat ca.hver 3.-4. time men kan gå enda litt lenger hvis han sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille plutt er 7 uker nå og er mye mer våken på dagtid enn hann har vært tidligere. I vi står opp i 7-8 tia og da er han våken til 11-11:30 og har en lengre dupp på 2,5-3timer da. Så har han som regel en dupp på en times tid mellom 1630-1730 og så legger han seg kl 19-1930. sover til kl 22-23 får mat, legger seg og våkner 1-2 ganger frem til neste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det morning i 7.30 tida. Da er Linus oftest lei av å ligge i senga si. Da er det tid for klesskifte og frokost. Så sover han gjerne et par timer fremover, og i den tida får jeg levert Leah i bhg og tusla ned på jobb.. Så ca 3 timer etter frokost er det tid for lunsj, og så en dupp til. så er det mat igjen etter 2-3 timer, så er han gjerne våken fra i 16 tida til i 21-22 tida, da han tar natta og sover alt fra 3- 7 timer før han skal ha mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...